Понеділок, 06.12.2021, 15:31
Приветствую Вас Гість | RSS

КЗ "Лисичанська загальноосвітня школа I-II ступенів

Меню сайта
Категории раздела
Блоги учителей [1]
Обмен педагогическим опытом работы
Наш опрос
Посетитель - кто Вы?
Всього відповідей: 353
Мини-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інклюзивне навчанняя

Інклюзивне навчання

Команда психолого-педагогічного супроводу, яка формується для кожної дитини з особливими освітніми потребами (ООП) є важливою частиною інклюзивного навчання у школі. Оскільки саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, проводить моніторинг її виконання та вносить необхідні зміни за потреби. 
До складу постійних учасників команди супроводу Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №18 входять:
-директор Юсакова О.П. та/або заступник директора з навчально-виховної роботи Кафтанова А.Б.;
-вчителі та класні керівники  інклюзивних класів: Оділова О.В. (1 клас), Брік Г.В. (2 клас), Чаєнкова В.А. (3 клас), Петрук Л.С. (4 клас), Бугайов Є.В. (5 клас), Божич О.А. (6 клас) ;
-вчителі-предметники, які викладають в інклюзивних класах;
-асистенти вчителів: Гранковська Н.Г., Ліходєдова І.М., Косенко М.В., Лисків К.В., Калина М.В., Сербин О.В.;
-практичний психолог Чорнолізська І.В.;
-вчитель-логопед Матяш О.Є., вчителі-дефектологи: Косенко М.В., Лисків К.В.;
-батьки дітей з ООП.Наразі, на базі школи проведено 9 засідань команд супроводу, під час яких відбулося погодження та ухвалення рішень щодо впровадження індивідуальних програм розвитку дітей. Були налагоджені взаємовідносини між всіма учасниками команд супроводу та вирішені питання, від яких залежить створення належних умов для розвитку дитини та її інтеграції в освітній процес.
Зокрема, на початку цього навчального року, була відмічена активна участь батьків дітей з особливими освітніми потребами, а саме: 
- активна участь у засіданнях команди;
- надання команді детальної інформації про особливі потреби дитини, її темперамент, інтереси та уподобання;
-  відмічена зацікавленість у подальшій співпраці та виконанні рекомендацій педагогів та фахівців.
Отже, після погодження індивідуальних програм розвитку дітей з ООП, основними завданнями команди супроводу на 2021-2022 навчальний рік визначено: 
-розвиток потенційних можливостей та здібностей дітей з ООП;
-дотримання і відстоювання їх інтересів, повага до їх індивідуальних особливостей;
-зберігання конфіденційності та недопущення дискримінації і порушення прав дітей з особливими освітніми потребами під час освітнього процесу.

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Грудень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей

Copyright MyCorp © 2021
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz